Jaarclubs

Wij zijn de jaarclubs, een gezellige en vrijblijvende groep binnen Totus. We houden van het studentenleven maar vinden het halen van een studie ook belangrijk. Ieder jaar hopen we weer een leuke groep (een jaarclub) te mogen verwelkomen om plezier en leuke momenten mee te maken om nooit te vergeten. Wij als jaarclubs zijn niet alleen in Totus te vinden, maar we vinden het ook gezellig om een terrasje te pakken of lekker te borrelen in het park. Daarnaast gaan we naar gezellige evenementen zoals de TUC en de TOCK en houden we van en borrel of een goed feestje met een dispuut. Onze open instelling en grote diversiteit aan karakters maakt dat we toch een grote groep zijn. Iedere jaarclub heeft een eigen kleur polo en naam met het bekende Totus-logo op de linkerborst. Er zijn op dit moment 8 verschillende jaarclubs en we hopen er de komende jaren nog vele bij te krijgen.