Commissies

Als lid van de vereniging kan je je aansluiten bij een of meerdere commissies. Een commissie bestaat uit een aantal leden en organiseert het een of ander voor de vereniging. Commissies spelen een essentiële rol bij het verrijken van het studentenleven bieden leden de kans hun leiderschaps- en organisatorische vaardigheden te ontwikkelen. Bovendien draagt het bij aan het creëren van een bruisende vriendenband binnen de vereniging. Hieronder zijn de verschillende commissies te zien en wat ze voor de vereniging doen.

CAV

De CAV, ookwel de Commissie Aspiranten Vorming brengt aspirant-leden de lessen van eenheid, gerechtigheid en vriendenband bij, terwijl ze hen helpen om volwaardige leden van onze vereniging te worden.

Diës

De Diës-commissie is als onze eigen magische makers van het verjaardagsgala! Ze toveren een betoverende avond tevoorschijn tijdens ons Diës Natalis, waar we de verjaardag van onze vereniging vieren.

Eerstejaars

De Eerstejaars-commissie is bestaat uit een aantal eerstejaars, zij zullen zich inzetten om een onvergetelijk feest te organiseren voor de rest van de vereniging

Foto

De Foto-commissie is onze eigen paparazzi op elk feest! Ze vangen de beste momenten in beeld, zodat we later kunnen terugkijken over deze geweldige tijd.

Gezelligheidsweekend

De Gezelligheidsweekend-commissie zorgt voor een onvergetelijk weekend boordevol avontuur en plezier voor onze aspirantleden. Het is de perfecte gelegenheid om nieuwe vrienden te maken en de banden te versterken voordat je officieel bij de vereniging hoort.

Lustrum

De Lustrum-commissie zet zich in om elke 5 jaar groots uit te pakken en organiseert een heel jaar  vol festiviteiten en speciale evenementen om ons bestaan te vieren, en dat betekent dat er het hele jaar door lustrumfeesten zullen zijn om ons te laten genieten van het jubileumjaar.

L!nk

De L!nk-commissie organiseert jaarlijks de L!NK Bedrijvendag, een evenement op Avans Hogeschool in Tilburg waar studenten en bedrijven uit verschillende technische vakgebieden samenkomen. Deze dag biedt studenten en bedrijven de gelegenheid om kennis te maken en connecties te leggen voor potentiële stages en toekomstige samenwerkingen.

PromoCie

De PromoCie is verantwoordelijk voor het organiseren van feesten tijdens de opentijd om te laten zien hoe leuk en bruisend de vereniging is. Ze creëren een geweldige sfeer om nieuwe leden te verwelkomen en hen een voorproefje te geven van de opwinding en gezelligheid van de vereniging.

ROTC

De ROTC-commissie zorgt ervoor dat onze vereniging kan deelnemen aan de epische Race Of The Classics, een interuniversitair zeilevenement dat studententeams uit heel Nederland samenbrengt.

SCT

De Sociëteit Commissie Totus is de drijvende kracht achter onze gezellige avonden! Ze zorgen ervoor dat de bar tijdens ledenavonden soepel draait, zodat leden kunnen genieten van hun favoriete drankjes tegen een bodemprijsje en een geweldige avond hebben.

Totalogus

De Totalogus-commissie is de creatieve geest achter ons geweldige magazine! Ze zorgen ervoor dat het tijdschrift enkele keren per jaar verschijnt, gevuld met allerlei grappige en amusante inhoud om onze leden te vermaken.

Vlaggetjes

De Vlaggetjes-commissie zorgt ervoor dat tijdens een ledenavond kleurrijke vlaggetjes de soos versieren, waardoor een gezellige en feestelijke sfeer ontstaat.