Herendispuut Tie Of Friendship

Herendispuut Tie Of Friendship, kortweg T.O.F., is op 29 oktober 1990 opgericht door een 4tal heren. In 1994 zijn we officieel erkend als dispuut van studentenvereniging Totus en behoren sinds dien tot de gevestigde orde hierbinnen.

Het motto van ons mooie dispuut is: “T.O.F. regelt het allemaal”, iets wat goed terug te vinden is in het huidige S.v. Totus. Zo leveren we onze gegeerde bijdrage aan de vele feesten, activiteiten, commissies en zo zijn er ook vaak leden te vinden in het bestuur van onze vereniging.

Ook buiten S.v. Totus zijn we een actief dispuut wat niet weg deinst van een stapavond, proeverij of een andere activiteit. Zo zijn de T.O.F. partybus, -wintersport en -golfdag enkele voorbeelden van legendarische activiteiten die door ons worden geregeld.

tof_1.jpg